13 Грудень 2017, Середа, 07:05
ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ
Відділення Національної служби посередництва і примирення в Кіровоградській області

Вул. Архітектора Паученка, 64/53, кім. 204, місто Кропивницький, 25006
Тел./факс (0522) 32-04-34      E-mail: kpnspp@ukr.net



Головна
· RSS
Меню сайту
Каталог
ПОТОЧНІ НОВИНИ [535]
Звіти про роботу Відділення [12]
Статті, виступи, інше [22]
Адреси Відділень НСПП [1]
Форма входу
Статистика

Календар свят України. Граматика української мови

Позаштатні інституції

   В Кіровоградській області загальна кількість:

   арбітрів складає 14 чол;

   посередників - 2 чол; 

   інформаційно - консультаційних центрів НСПП - .

   Арбітр - це підготовлена Національною службою посередництва і примирення особа, яка в разі залучення її сторонами колективного трудового спору (конфлікту), для участі в роботі трудового арбітражу набуває статусу члена трудового арбітражу і має право розгляду колективного трудового спору (конфлікту) з метою прийняття рішення по його суті. 
    Основною метою діяльності арбітра як члена трудового арбітражу є участь в прийнятті рішення щодо колективного трудового спору (конфлікту), яке приймається трудовим арбітражем з урахуванням інтересів сторін колективного трудового спору (конфлікту). 

   Посередник - це підготовлена Національною службою посередництва і примирення особа, яка в разі визначення її за спільним вибором сторін колективного трудового спору (конфлікту), набуває статусу незалежного посередника. 
 Незалежний посередник – це визначена за спільним вибором сторін колективного трудового спору (конфлікту) особа, яка сприяє встановленню взаємодії між сторонами, проведенню переговорів, бере участь у виробленні примирною комісією взаємоприйнятного рішення. 
   Основною метою діяльності незалежного посередника є досягнення довіри сторін колективного трудового спору (конфлікту), встановлення співробітництва між сторонами колективного трудового спору (конфлікту), сприяння сторонам колективного трудового спору (конфлікту) в його вирішенні на взаємоприйнятних умовах. 

    Основними завданнями інформаційно-консультаційного центру Національної служби посередництва і примирення є: 
    - проведення на території району, міста обласного значення заходів щодо підвищення рівня правової культури сторін соціально-трудових відносин;
    - консультування представників сторін соціально-трудових відносин, окремих найманих представників, роботодавців з питань застосування законодавства про колективні трудові спори (конфлікти);
    - здійснення інформаційного забезпечення діяльності НСПП;
    - вивчення проблем і запитів сторін соціально-трудових відносин;
    - організація навчання, семінарів і практичних занять для сторін соціально-трудових відносин
.

Copyright MyCorp © 2017
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук